26. jan. 2016

Jeg er dårlig til at være Single


Selvom jeg har været single i et stykke tid nu har det indre festfyrværkeri over at være en fri fugl ikke rigtig indfundet sig. Jeg går og venter på det, men jeg ved egentligt også godt hvorfor jeg ikke helt har det sådan. Der stod nemlig en rigtig dejlig mand klar som vil mere end bare at knalde, og jeg går og bliver lidt småglad for ham. Min plan var ellers at "finde mig selv", lære at være alene og prøve en masse forskellige fyre af. Sagen er bare den, at når man sidder alene fredag aften og tygger i en trist rugbrødsmad, er det nemmere bare at skrive til ham man VED gerne vil hygge, se en god film og drikke rødvin (..og knalde). Det er meget mere besværligt at gå ud og møde andre fyre, og bare "have det sjovt", når der er en voksen, fantastisk og moden mand der kan give en tryghed og kærlighed.
Hvis nu jeg bare var 100% sikker på, at det skulle være ham og mig for evigt og altid var det jo ikke noget problem. Så skulle jeg bare affinde mig med at gå direkte fra et forhold til et andet (hvilket jeg ellers ville sværge at jeg aldrig kunne finde på). Jeg er bare ikke 100% sikker. Jeg er faktisk ikke sikker på noget som helst. Han giver mig alt det jeg har savnet i så lang tid. Han er kærlig, betænksom, romantisk, han rører kærligt ved mig hele tiden, laver lækker mad, er bygget som en græsk gud og knalder mig sanseløs. Men der er alligevel en masse små ting der hele tiden gør mig i tvivl (og store ting - som at han er meget ældre end mig). Jeg er virkelig i tvivl om jeg virkelig er forelsket i den her her mand og om vi passer sammen, eller om jeg bare suger alt det til mig som jeg har savnet, og ikke er i stand til at se klart.


Derudover har den den lækreste, mest faste, maskuline røv. Jeg er  ret vild med den. Jeg føler det burde retfærdiggøre at blive ved med at se ham. Lige nu er jeg nødt til at tage en dag ad gangen og se hvad der sker, men jeg vil tage imod eventyr og dejlige fyre med åbne arme.... de må bare gerne snart gøre deres ankomst i mit liv!

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© NYMFOMANIA
Maira Gall