16. jan. 2016

Flirt og forældremøde


Apropos mit tidligere indlæg om at møde mænd og spændende oplevelser ude i virkeligheden, og ikke på Tinder, vil jeg fortælle jer om en flirt jeg havde, da jeg arbejdede som pædagogmedhjælper i en børnehave.

Der var en af fædre, som jeg bare syntes var helt vildt dejlig (læs: jeg var helt skudt i ham). Han var høj, flot, intelligent, sexet, en fantastisk far, sjov og ikke mindst nyskilt. Det startede helt uskyldigt med hverdagssamtaler, hver gang han afleverede eller hentede i børnehaven. Efterhånden begyndte han at blive hængende lidt længere, og snakkede mere med mig, imens han lod sin datter lege videre. En dag havde jeg træningstøj på, da jeg kom direkte fra yoga, og han spurgte hvor jeg trænede henne. Da han fandt ud af, at jeg trænede samme sted som ham, kommenterede han: "Jamen, så kan det jo være vi ses dernede..". Jeg rødmede helt sikkert - og håbede at vi ville.

På det tidspunkt, var han begyndt at bruge en halv time hver gang han afleverede og hentede, når det var mig der var der. Hans datter havde snart fødselsdag, og vi skulle have alle børnene med hjem til ham. Det var forår, og den begyndende varme gjorde mig ikke mindre kåd.
Hans hjem var stilrent og minimalistisk - han virkede som om han havde styr på tilværelsen.
Han smilede det største og varmeste smil til mig da vi stod på terrassen, ved siden af hinanden, og holdt øje med børnene der legede :" Du burde sidde herude i en stol og nyde solskinnet, men det bliver jo nok ikke i dag". Jeg var ved at hvine af begejstring, men var alt for genert til at svare tilbage på hans åbenlyse hentydning.

Der gik ikke lang tid før der var forældremøde i børnehaven, og jeg vidste at han kom, fordi eks-konen havde datteren. Jeg brugte hele aftenen på at sende ham flirtende blikke, og snakke med alle de andre fædre - bare for at prikke lidt til ham. Da vi skulle hjem, var det blevet voldsomt regnvejr. Jeg stod ude foran børnehaven med min cykel, og var allerede gennemblødt. Han stoppede op og spurgte om jeg havde langt hjem i det forfærdelige regnvejr. Jeg fortalte ham, at jeg havde en god halv time på cykel, og jeg overvejede at vente lidt i læ, for at se om det stilnede af. Så gik han.

Efter 5 min. fik jeg en sms. Den var fra ham. Det gav et sug i maven.
Han skrev, at han synes det var synd for mig, og at han boede jo lige i nærheden, så hvis jeg havde lyst kunne jeg få en kop kaffe indtil regnen stilnede af.

FUCKFUCKFUCKFUCK ... var sådan cirka hvad der gik gennem hovedet på mig.
Jeg kunne næsten ikke lade være med at hoppe op og ned af begejstring.

Jeg skrev tilbage, at jeg var på vej.

Da han åbnede døren, stod jeg som en druknet mus, fuldstændig gennemblødt, og så nok lidt forlegen ud. Vi var jo begge to godt klar over, at der lå mere bag, end at han bare var venlig.
Jeg trådte ind i gangen, og han hjalp mig af med det våde overtøj. Så fik jeg et glas rødvin i hånden.
Jeg skulle til at sige noget, men han tog fat i mig, og trak mig ind i et dybt kys.
Så tog han vinglasset ud af min hånd, kiggede liderligt på mig og sagde: "Vi må nok hellere gemme vinen til bagefter" for så at guide mig ind i soveværelset. Vi flåede tøjet af hinanden.
Det var det vildeste rush - jeg havde sukket efter ham i så lang tid, og det føltes meget forbudt.
Derudover var han jo også en del ældre end mig.

Jeg endte med at overnatte og tage direkte på arbejde næste morgen. Vi fortsatte flirten og de sene nætter, når han ikke havde børnene, et stykke tid, og det var utrolig frækt at skulle lade som om at alting var normalt, når han mødte mig i børnehaven.

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© NYMFOMANIA
Maira Gall