17. jan. 2016

Følelsesmæssigt ustabil


Hormonerne raser igennem min krop, og det ene øjeblik har jeg lyst til at blæse hjernen ud på mig selv, og det næste ser verden næsten lyserød ud, og alting er smukt og fantastisk.
Menstruation og jeg er ikke specielt gode venner. Ikke fordi jeg synes det er ulækkert - for jeg tænker at man har nogle seriøse problemer med ens eget kropsbillede, hvis man synes at noget af det mest naturlige kvindekroppen gør, er ulækkert. Helt ærligt - tag dig sammen.
Nej - mest bare fordi det gør fucking nas, og at jeg bliver helt vildt liderlig. Seriøst moder jord? Helt vildt god ide at sørge for at den lidende, hysteriske, sultne og oppustede kvinde også bare er mega horny.
Heldigvis findes der rigtige mænd derude der gerne tager kampen op, og ikke har noget imod lidt (ha!) blod. Desværre findes der også mænd der ikke vil have noget med det at gøre. Sådan en går jeg i seng med i øjeblikket - og jeg har lidt ondt af mig selv.

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© NYMFOMANIA
Maira Gall